-->

MASYAALLAH!!! Kongsi Pengalaman Zaman Kanak-Kanak Bersama Penonton


Kisahnya, ketika ditanam pada awal tahun 1970-an, menghadapi masalah rambut walaupun barber ayahnya.

"Kami hidup sangat keras pada masa itu tetapi kanak-kanak memahami kesukaran ayah. Apabila tiba di Aidilfitri, ramai yang datang ke gunting rambut," katanya kepada Astro News Viral.

Dia meneruskan, walaupun seorang tukang gunting tetapi anak-anaknya sukar untuk memotong rambut apabila pelanggan lain datang.

"Hari pertama tidak boleh, jadi hari kedua sebelum malam masih tidak dapat memotong rambut.

"Ayah berkata gunting pada waktu malam tetapi pada masa itu dia mahu membeli kasut mewah, jadi anak-anak kita sedang menunggu ayah saya kerana mereka tidak mahu membeli kasut dalam pakaian yang sama," katanya.

Bagaimanapun, beliau menggunakan pakaian seragam sekolahnya pada waktu pagi kerana Aidilfitri pada waktu itu berlaku pada akhir tahun sebelum sekolah baru bermula.

"Saya tidak boleh membeli 2 pakaian sekaligus.Jika anda membeli pakaian, anda tidak boleh pergi ke sekolah.

"Walaupun dia mendapati pakaian sekolah tetapi pakaian itu bukan masalah besar tetapi sebaliknya pergi untuk mendapatkan wang dan membeli senjata mainan," katanya.

Beliau berkata kisah sebenar pengalaman zaman kanak-kanaknya telah dikongsi melalui telefilem terbaru, The Story of Sabri Yunus yang diterbitkan oleh Arie Zaharie Production yang akan disiarkan di Astro Ceria.

---------------------------------------------
Saksikan Vidio Menarik Berikut :



0 Response to "MASYAALLAH!!! Kongsi Pengalaman Zaman Kanak-Kanak Bersama Penonton"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel