-->

NAJIB - Bukak Pejabat Sendiri ' Mudahkan Orang Berjumpa'


NAJIB - Bukak Pejabat Sendiri " Mudahkan Orang Berjumpa". Netizen: "Baguslah tu, senang pdrm dan sprm datang bertanya. Jangan lari sudah lah.." Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.


Sedikit info mengenai pejabat: Sebuah pejabat pada umumnya adalah bilik atau kawasan lain di mana pekerja organisasi melakukan kerja pentadbiran untuk menyokong dan merealisasikan objek dan tujuan organisasi. Perkataan "pejabat" juga boleh menandakan kedudukan dalam organisasi dengan tugas khusus yang dilampirkan kepadanya; yang sebenarnya adalah penggunaan sebelumnya, pejabat sebagai tempat yang pada asalnya merujuk kepada lokasi tugas seseorang.



Pejabat juga merupakan fenomena seni bina dan reka bentuk: dari pejabat kecil seperti bangku di sudut perniagaan kecil yang sangat kecil (lihat pejabat kecil / pejabat rumah), melalui seluruh tingkat bangunan, sehingga dan termasuk besar-besaran bangunan yang didedikasikan sepenuhnya kepada satu syarikat. Dalam istilah moden pejabat biasanya lokasi di mana pekerja kolar putih melaksanakan fungsi mereka. Tujuan utama persekitaran pejabat adalah untuk menyokong penghuni mereka dalam melaksanakan tugas mereka.



Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari sama-sama kita tonton video di bawah. Baru-baru ini, NAJIB ingin Bukak Pejabat Sendiri bagi " Mudahkan Orang Berjumpa" dan buat urusan peribadi. Jom Saksikan


0 Response to "NAJIB - Bukak Pejabat Sendiri ' Mudahkan Orang Berjumpa'"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel