-->

ASTAGHFIRULLAH!!!! Kanak-kanak pakai gelang getah terlalu lama sehingga bercantum dengan lengan



Gadis berusia empat tahun terpaksa berundur selepas band getah di lengannya untuk tempoh yang panjang telah digabungkan dengan tangannya, lapor Daily Mail.
Mangsa, yang dikenali sebagai Le Le, memakai band getah terlalu lama untuk menyebabkannya berlaku.

Menurut laporan media tempatan, band getah telah digabungkan dengan tangan mereka kira-kira enam bulan sejak tahun lepas.

Difahamkan Le Le tinggal bersama datuk neneknya di Linquan, wilayah Anhui, China, sementara orang tuanya tinggal dan bekerja di kawasan lain.

Mengikut datuk nenek mereka, mereka hanya menyedari bahawa lengan Le Le membengkak pada bulan Januari. Malah Le Le juga mengadu bahawa lengannya sakit dan mati rasa.

Ibu bapanya bimbang bahawa tangan Le Le Le yang bengkak dan kemerah-merahan akhirnya mengambil Le Le ke hospital sebelum dirujuk ke Hospital Kanak-kanak.

Doktor Ye Wensong berkata Le Swollen disebabkan oleh getah. Siaran ultrasound mengesahkannya dan Le Le terus menjalani operasi selama 30 minit untuk mengeluarkan band getah.

Menurut Dr. Ya, dia baru melihat perkara seperti ini 20 tahun yang lalu ketika bekerja sebagai doktor. Beliau juga menasihatkan ibu bapa supaya tidak membiarkan anak-anak mereka, terutama yang berusia tiga tahun bermain dengan tali getah, apalagi memakai mereka di pergelangan tangan dan lengan mereka.

-------------------
Vidio yang Mungkin Menarik untuk Anda :


0 Response to "ASTAGHFIRULLAH!!!! Kanak-kanak pakai gelang getah terlalu lama sehingga bercantum dengan lengan"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel