-->

PARAH !!! Netizen menyampah dan kecam pasangan buat video karut untuk jadi femes



Viral dalam video media sosial Di belakang gadis manja memanjakan gincu kegemarannya, mencetuskan pelbagai reaksi netizens.

Video 38 saat menunjuk kepada gadis yang memakai gaun hitam dengan #hakymotormhastormagent gincu kegemarannya dalam beg merah jambu, tetapi gagal bertemu dengannya.

BF: "Apa yang kamu buat?"

GF: "Mencari gincu,"

BF: "Di manakah anda berasal? Tidak betul, lihat saja."

GF: "Baiklah, lihat saja. Tidak ada."

BF: "Ada sesuatu dalam perkara ini, cuba lihat, bukan?"

GF: "Laaa .... manaaaaa?!"

BF: "Alahai, lipstik je cari ..."

GF: "HaAaaaAa .. gincu, itulah gincu Di mana hendak lihat? Haaaa ...."

BF: "Kami membeli baru,"

GF: "Ini rekod cemburu, saya tidak peduli ... Gincu hilang,"

Sementara itu, di bahagian komen, netizen menyatakan rasa relaksasi dan percaya video itu sengaja dirakam untuk tujuan mempopularkan dalam sekelip mata, walaupun ia memalukan. Tidak kurang pula untuk membantah mengapa pasangan berada di lokasi yang sama.

"Saya memikirkan Malaysia, jika anda mahu menjadi popular dan kaya, ia mestilah bodoh dan akhirnya melahirkan manusia seperti ini," kata Mohammad Firdaus Zakaria.

"Eh, ia kelihatan seperti babi, Gincu ditinggalkan, bukan kepingan asid sedikit, Puih," kata JJ El Kazuto.

"Allahuakbar, keseronokan wanita hanya mendapat virus, di mana kemuliaan anda, walaupun lelaki itu, anda perlu menjadi pelindung wanita, bukan perosak wanita, Allahuakbar, meminta tingkah laku seperti ini dalam anak saya," kata Syaurah Yumnaa.

"Apabila wanita itu mengatakan dia hanya rekod, dia kelihatan seperti BF, saya hanya mahu menjadi malu Kemudian jika jawatan di Facebook ingin GF dia adalah femes atau memalukan, dia fikir dia salah mencari lelaki. dia tidak memalukan rakannya, ini hanya pendapat, "kata Asri Aziman.

Terdahulu, video 'Bust Cendol' viral yang turut menjemput pelbagai tindak balas negatif dari netizens supaya seseorang mengkritik pasangan itu hanya meraih publisiti yang murah. Lebih teruk apabila pasangan itu dijemput ke program Motivasi Viral.


--------------------------------------------------------------
Nonton Vidio Menarik Berikut :


0 Response to "PARAH !!! Netizen menyampah dan kecam pasangan buat video karut untuk jadi femes"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel