-->

VIRAL!!!! Hentikan Spekulasi Spekulasi !! Dr. Amalia Menjelaskan Milo Bukan Punca Kesakitan Tetapi ....


Bunyi seperti anda telah membaca jawatan dua atau tiga hari lalu di media sosial mengenai bahaya minum milo kerana ia boleh menyebabkan sinus!

Menurut post virus di twitter, mangsa mati akibat sinus yang teruk sehingga hidungnya bengkok, ditutupi nafas dan pembasmian kuman semulajadi kuman yang boleh menyebar ke otak kerana milo. kerana kegilaan gila ini, ramai yang panik sehingga boikot tidak minum wanita Malaysia yang paling feminin! Adoi!

Jadi, apakah bahaya minum Milo ini? Sebagai tindak balas kepada soalan anda, DR Amalina Bakri telah memberikan penjelasan ringkas tentang Twitter peribadinya. ini adalah apa yang Dr. Jawab Amalina

Tambah dr. Amalina dalam tweetnya, tidak kira siapa pun yang suka Milo minum. Tetapi yang lebih penting ialah pengguna harus bijak mengendalikan minuman manis dan mengamalkan diet yang seimbang dengan memakan buah-buahan segar, sayur-sayuran, dan berolahraga secara teratur.

Sinus disebabkan oleh bakteria bukan Milo

Menyokong kenyataan yang dikeluarkan oleh Dr Amalina, ahli terkenal lain di Twitter, Dr Beni Rusani menjelaskan bahawa Milo bukanlah penyebab utama sinus. walaupun penyakit sinus tidak lagi wujud dengan Milo. Sinus biasanya disebabkan oleh jangkitan bakteria. Oh, itu sahaja!

Tambah dr. Beni Sekali lagi, doktor pesakit adalah benar tetapi pesakit dan masyarakat adalah salah untuk menganggapnya dengan jawatan yang meluas. Ish, ish ish !!

Milo Jelaskan Spekulasi

Sementara itu, Milo Malaysia yang menyedari penyebaran spekulasi telah membuat kenyataan rasmi di Facebook dan menafikan tuduhan itu. Milo menjelaskan bahawa minuman perisai koko dan malt adalah selamat untuk diminum dan meminta pengguna memeriksa lebih banyak maklumat tentang berita yang boleh menyakiti ramai orang.

Jadi sekarang ini panik atau panik. Ia sah adalah tidak berbahaya dan bukan puncak sinus. Adalah diharapkan pihak yang akan menambah isu ini dengan maklumat yang tidak asas. Yang penting, jangan minum minuman berlebihan yang berlebihan.

--------------------------------
Vidio yang barangkali Menarik untuk Anda :


0 Response to "VIRAL!!!! Hentikan Spekulasi Spekulasi !! Dr. Amalia Menjelaskan Milo Bukan Punca Kesakitan Tetapi ...."

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel